sorry ♥

nä nu ska jag nog snart gå och lägga mig :/ är trött <3 men asså blogg.se ville inte att jag skulle lägga upp massa inlägg idag :/ blir bara så iriterad ! men imorgon bär det av till en camping där man får träffa många underbara personer som man längtat efter ;) Och så ska jag träffa en speciell person som har/gör det nu, men som betyder mycket för mig :) nu blev ni nyfikna va ? ;) hahaha, kommer inte skriva om personen i alla fall.............men en sak är säkert ni kan inte tro på mig, för vem vet kasnke kommer det upp ett inlägg om den personen (L) sorry bloggen men ska åka iväg i ca.3veckor så jag kommer inte kunna blogga mycket i alla fall ;( men jag kanske tar in en kompis som bloggar här några inlägg i veckan om den personen vill det, ska fråga :) Det enda jag ska gör är att sola och bada så på söndag så säger jag hejdå sverige och säger hej massa andra länder ;) :D nä, nu ska jag sova... sorry för inläggen idag ska försöka mig på dom imorgon om jag hinner :P<3
Godnatt allihoppa ;)

Puss och kram skumbanan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0