sola, bada :)

nu är jag i kroatien på  en camping :) har betalat för en timmes internet så jag har suttit en stund och chillat ;D men nu har jag tagit mig inpå bloggen och ska blogga lite tänkte jag :)
Solat hela dagarna och badat, gått på promenader och ätit glass varje dag <3 låter chill va ?<3
Orkar inte ladda över bilderna idag så ni får nog dom när jag kommer hem :) sitter också och tittar på grannarna som är mitt emon när dom spelar fotboll <3 jaja nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske cykla upp till affären och köpa mig en glass eller ge mig ut och sprina en stund <3 i kväll blir det att sitta på en pir och cilla med mamma och pappa :)

varma kramar från Johanna som sitter i kroatien !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0