Goa kompisar man har ♥

Ska bara börja med att nämna att jag har så sjukt underbara vänner ! Tycker att dom är det bästa som finns Utan dom hade jag inte stått här jag är nu ;)  En liten text till en speciell person som betyder mkt för mig!

du är mitt liv ,
mina andetag ,
mitt allt !
du är precis som en syster !

Hoppar du , Hoppar jag !
dör du , dör jag !

går inte beskriva med ord hur mycket du
betyder för mig !
Ser du stjärnan i det blå ?
-Ja den lyser för oss två !

I never wanna lose you !
I can't live without you !
vi måste få fler underbara minnen i sommar !
I would die for you baby !
You always gonna be in my heart !
and you alwyas gonna be my best friend!
You are the only thing i need ♥
You owns my heart !
and i owns your heart !
Du är min ! & jag är din !

I never wanna lose you !

I can't live without you ! ♥

vi måste få fler underbara minnen i sommar !

 

I would die for you baby !

You always gonna be in my heart !

and you alwyas gonna be my best friend!

You are the only thing i need ♥

You owns my heart !

and i owns your heart !

Du är min ! & jag är din !

 

Du är vännen alla vill ha!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt fin text ;)

2011-07-09 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0